Veelgestelde vragen en antwoorden

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Plaats de gewenste items in je winkelmand.

2. Vul je persoonlijke gegevens in.

3. Kies een betaalwijze.

4. Na je bestelling ontvang je van ons binnen 24 uur een bevestiging met daarin je factuur en bestelinformatie. Geen bevestigingsmail ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in je spam inbox is beland, ook daar geen bevestiging te vinden, neem dan contact op via info@bonchicinterieur.nl.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij Bon Chic interieur kan je betalen via Mollie met iDeal.

Hoe verloopt het verzendproces?

Zodra jouw bestelling bij ons binnenkomt start het proces. Je ontvangt van PostNL een email met Track & Trace-code. PostNL streeft ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren.

Wat is de levertijd van Bon Chic?

De levertijd is tussen de 3 en 4 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of op piekmomenten) vertraging oploopt.

Wat zijn de verzendkosten?

- Reguliere bezorging via PostNL = € 6,95.

- Gratis bezorging vanaf € 50,-.

- Gratis afhalen op afspraak in Apeldoorn.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is mogelijk om je bestelling af te halen. Kies tijdens het afronden van het bestelproces de optie ‘Afhalen op afspraak in Apeldoorn’. Je ontvangt binnen 24 uur een mail om een afhaalafspraak in te plannen. De afhaallocatie is Kayersdijk 149, 7332 AP in Apeldoorn.

Kan ik een ander bezorgadres invoeren?

Tijdens het bestelproces kan jij je bezorgadres invullen. Het bezorgadres kan afwijken van het huisadres, geef dit dan tijdens het bestelproces aan.

Wat is het retourbeleid van Bon Chic?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je hebt altijd 30 dagen om je product(en) terug te sturen. Je kunt jouw bestelling retourneren door het retourformulier in te vullen.